CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, mars 9

Internationella Kvinnodagen,, m.m

aaaaaah*

Jag vaknade idag kl. 10:45

Jag har missat mkt i skolan idag :O

Måste dra mig snabbis,, morsan kmr bli arg på mig!!

Men jag vaknade sent för att min mobil e dööd ='(

Vet faan inte hur jag kmr klara mig utan en mobil *feeling LOST*

OBS!!! denna bilden tog jag från Google,, men redigerade den lite oxo >.<



__________________________________________________

8 mars

Sad everytime I wanna think about old memories when I was playing at the playground,, cuz all I see is you!

I just hope that I've never met you =(
Pls STOP looking at me like you know my name.

If ya wanna say something then TALK for once, I don't bite >.<>

My phone is dead!!


Min mobil fungerar inte nu mer,,

It's fucked up and I can't use it.

*crying ='(

Medlem nu i Fotosidan.se

Där har dom mkt bättre kvalitet på bilderna.

Dom har värsta hårda regler.

... men reglerna e rättvis för alla ;P

Idag är det...

Internationella Kvinnodagen

Grattis till alla tjejer<333












0 kommentarer: