CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, mars 21

HERE AND NOW

De Susan gjorde mot oss var unacceptable.

Hon gjorde oss alla ledsna.

Jag grät ihjäl mig mig,

fick röda ögon & blev för rädd.

Kunde inte säga hej då.

I wasn't ready and never will be.

Jag vill skaffa nya vänner,,

men inte förlora en elr flera.

Mitt hjärta slutade pumpa,

den blev iskall & fallade ner.

Är aldrig beredd för nåt sånt.

But I need an explanation!

Jag vill veta vrf hon gjorde så.

Så jag ska träffa henne imon

Cuz I gotta know what's up!

What happened is hard to forget.

I might even never forget.

Men vill inte göra er ledsen tjejer!

Jag vill ba inte förlora nån som betyder mkt för mig.. & dt e mina vänner, familj & släktingar.

Everybody deserve a second chance to make it right.

And I'n hon' have to listen to able to understand.

0 kommentarer: