CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, mars 17

Eke & möte med Andrea

Idag va jag i Eke med Baan & Sussi!
Hade inte tråkigt där för att dt e en tisdag
& dt betyder att man alltid har kuul för att Lasse & Andrea jobbar idag! :D
Men idag var dt en längre dag i Eke, för att vi Stanna till kl va typ 20.45!
Så hade jag typ möte med Andrea.
Först gick vi ner till källaren & in i den förra rep-lokalen.
Nu ska dt va min & Andreas FOTOSTUDIO som ska ligga där!! :D
& rep-lokalen ska ligga i GAIS rummet med färgen svart & lime grön på väggarna =)
Tog några bilder på hur dt ser ut TOMT men ska ladda upp den en annan gång när jag tar nya bilder på hur dt kmr se ut efter.
Då kommer jag göra en Before & After bild >.<

Ska börja fixa studion 7/4
Börja jobba med Andrea 14/4 varje tisdagar

Sen kom Paulina till Eke =D
Idag sjöng många singstar,,
Sussi, Paula, Khalill, Tati, Andrea, Lasse m.m
Och jag tog massa kort när vi var där.
Har som vanligt lärt mig nånting nytt med kameran,, o dt e att ändra på färgen
t.ex svart & vitt m.m :]

Hai Då!!


0 kommentarer: