CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, april 6

Min dag & lite bilder



Idag har jag varit med:
Baan, Tabbi med hennes lilla syster, Nasim, Lan, lite med Vicky & Jojo

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Mamma väckte mig ca 8.15 på morgonen!!
Sen dess kunde jag inte sova, & dt stöör mig när nån väcker mig när dt e lov elr helg :@
Så jag gick in i datan & började ladda upp & redigera bilder.
På morgonen städade jag & Baan vår rum sen gick vi ut tsm & plingde på Maria, Tabbi & Sussi.
Ingen av dom kunde kma ut.
& vi gick ej till Nasim för att jag såg henne med andra kompisar.
Men sen ringde Tabbi & sa att hon e på gården med sin syster - dt enda anledningen hon fick kma ut.
Sen drog jag & Baan till Nasim för att hon sms:ade mig att träffa henne.
Glaad för att hon ville berätta nåt till mig samtidigt träffa mig.
Brukar inte va så, så jag e glad :)
Vi satt lite inne i svalen sen kom Lan ner från hissen & slängde lite sopor.
Men hon var inte riktigt ordentligt klädd för att va ute tyckte hon (tror jag) så hon bytte om & kom till oss igen :)
Sen drog vi till Gången för att Baan va sugen på nåt sött.
äsch orka berätta mer =/
Vi har varit liet här & där & haft mkt kuul!!!

Har tagit några bilder när jag va ute med tjejerna :D




0 kommentarer: