CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, april 7

Ingen fotostudio att fixa idag :(

Lite bilder blir då idag igen >.<
'bilderna e tagna utanför Kultur Huset^^







Fotostudio
Idag har jag varit i Ekebäck med Baan.
Skulle igentligen börja fixa fotostudion idag men sen berättade Andrea att Valle har nycklarna till källaren,, så vi kommer behöva göra det nästa vecka istället :(
Jag som hade längtat tills idag *-.-

Senare på kvällen
Jag & Baan gick ut på gården men vi hade lite tråkigt för att vi visste inte vad vi skulle göra :/
Hon ville att jag skulle komma hem till henne men då var dt dags för mig att äta så jag kunde inte.
På väg hem såg jag Tabbi med Jojo & Vicky som spelade basket ( tror att det va 21:an) i lilla mark.
Så jag gick & hälsade lite sen drog jag hem :)

0 kommentarer: