CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, februari 17

Rudalen och åkte skridskor



Rudalen

OMG!! dt e iskallt & jag fryser ihjäl mig =(
Imorse snackade jag med min svencka lärare genom min kompis mobil.
Sa till henne att jag kmr va sent för att jag letade efter min konto kort.
Sen efter 15-20 min var jag ba tvungen & ringa mamma & berätta att jag har tappat bort dt nånstans hemma.
& jag letade runt rensat allt skit som var på min säng & hittade inget!!!
Stressat nästan hela morgonen & ringde morsan igen *orolig att hon kmr bli arg på mig.
Så jag fick gå till mammas jobb & låna hennes kort & ta ut 100:-
Sen efter bamba gick jag, Tabbi & Sandii till Rudalen för att åka skridskor.
& mina skridskor var så löööös att 3 personer fick knyta dom.
När dt var klar att knyta efter den 3:e personen , då kunde jag oxo åka lite bättre MEN sen fick jag värsta verken på båda foten & dt gjorde skiit ont =(
Kunde just inte åka mera. Va ba tvungen att ta av mig dom.
Dom andra ville fortsätta åka så jag gick därifrån en stund, & gick tillbaka när mina vänner höll på & packa deras saker :O
Såg att Lan började gråta (jag kan inte säga vad som hände & vrf)
Men dt va ba tid sticka för Lans skull, så jag stack till Sandii & berättade kort om de som hände medan jag höll på att ta mina grejer, sen pussade jag min älsk på kinden & drog därifrån.


& just dt... för första gången i mitt liv så hade jag ramlad när jag åkte skridskor!!! ='(
Tur ba att jag inte fick ont -.-


_____________________________________





Sovde över hos Susan efter hennes b-day party >.<
Mera bilder på hennes kalas ska laddas upp i min bdb
www.CarolGabriel.bilddagboken.se
kolla in den 14 februari 2009



0 kommentarer: