CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, februari 23

Lång snack med LiNA på SO lektionen!

Saker som har hänt idag:

·Blev arg på Paula, Julle & Nasim men vill fortfarande inte bli ovänner.


·Snackat med Lina.
It was worh.
utan henne så kanske jag hade förlorat mitt mitt hopp
att fortsätta va vänner med Paula, Julle & Nas.


·Sussi kom hem till mig för att plugga, pallade va i bibban.
Haha men dt blev inget plugg för oss =/


·Stack ut med Sussi för att hon skulle hem sen träffade vi Alina.
Snackade lite med henne.


·Drog till torget hälsade på syrra på jobbet & tog en bild henne..
som ni ser där nere.

·Skickat ett mejl till syrran för hon skulle förstå vrf jag skrev***till farsan.

·Skickat mejl till farsan & played yanii snäll
___________________________________________________
Jag har snackat med Lina om saker.
& hon har försökt skiit mkt att säga till mig vad jag ska göra,
för att inte mitt liv med några av mina vänner skulle ligga mer snett än dt e nu.
Dt va en lång bra snack med Lina & jag ångrar inte att jag snackade med henne.

I feel like Lina has got my back if I would ever feel weak.

Älska dig Lina, va nära att bli arg på dig oxo ba för.. a, jag tror du vet.
Men ångrar dt skiit mkt!! Har nästan glömt vilken bra vän du är.
Du har alltid vart där för mig när jag behövde verkligen dt.

&&, Lina du kan alltid lita på mig. I'll be there for ya whenever u need me.
Like before, when I was ur teddy-bear spc i 3:an >.<

<33

Snygg va!! dt e min syrra Caroline<33

Här e jag då efter skolan. helt slut^^

Sussi på bilden. Skulle igentligen plugga men dt hände aldrig >.<

0 kommentarer: